A gyerekcipoabc.hu cookie-kat használ a kellemesebb felhasználói élmény érdekében. A Hozzájárulás megadásával Ön elfogadja a cookie-k használatát. Részletes leírást az Adatkezelési tájékoztatóban talál.
Kategóriák

Gyerekcipő vásárlás online - Elállási jog információk

Gyerekcipő vásárlás online - Elállási jog információk

A gyerekcipő vásárlás online egyszerű, gyors, és sok mászkálástól szabadít meg.

 

A megtakarított idő sokat ér, de mi történik, ha az online vásárolt gyerekcipő nem lesz megfelelő és visszaküldenéd? 

 

 

Gyerekcipő vásárlás online - elállási joghoz kapcsolódó információk

A jogi háttér olvasható az ÁSZF-ben, ennek újbóli ismertetésétől eltekintünk most. Beszéljünk érthetően az elállási jogról.

Veszel egy gyerekcipőt online, vagyis webáruházban. Megérkezik hozzád, bent szőnyegen felpróbáljátok, és tegyük fel, az valamiért nem lett megfelelő. Túl szűk, túl bő,vagy ajándékba vetted de nem tetszik a színe, a mintája a gyermeknek, és nem akarja felvenni. Mi legyen?

Cseréljük ki, vagy küldjük vissza?

Mindkettőre van lehetőség, de mi most nézzük az utóbbi verziót. Szeretnétek visszaküldeni.

Először is teljesen mindegy miért döntesz úgy, hogy vissza szeretnéd küldeni, mert nem kell megindokolnod a döntésed.

Mit tehetsz?

  1. jelzed elállási szándékod a gyerekcipő webáruház felé e-mailben, vagy a nyilatkozat mintán amit letölthetsz az oldalunkról is
  2. ezután kell visszaküldeni a cipőt, amiről neked kell gondoskodnod, és aminek a költségét neked kell viselni
  3. ezután a pénz mielőbbi visszafizetése érdekében, meg kell írnod e-mailben a bankszámla számot, ahova szeretnéd a pénzt visszakapni
  4. várod a visszajelzést, hogy megérkezett a cipő az eladóhoz, és hogy visszautalta a pénzt

Persze eközben a webáruház sincs csendben. Már reagált az elállási nyilatkozatodra, és megköszönte az e-mailt, amiben tájékoztattad a számlaszámodról. A cipő visszaérkezéséről és a visszautalás tényéről is kapsz elektronikus levelet.

A gyerekcipoabc.hu nem hagyja magára az elállási joggal élő vásárlóit sem. Nem sértődünk meg, nem is haragszunk, ez az online kereskedelem velejárója.

Gyakori kérdés, hogy mit utalunk vissza a költségeidből?

A válasz, mindent amibe a kiszállítás és a cipő került. A te költséged csak a cipő visszajuttatása hozzánk.

Visszakapod a termék árát, ha volt kiszállítási költsége, akkor azt is.

Egyet tudnotok kell. A kiszállítás költségét csak a webáruházban elérhető legolcsóbb szállítási díj mértékéig kötelező téríteni. Nálunk ez 1390 Ft.

Ezért cserébe nem kérünk mást, mint hogy te is legyél korrekt velünk szemben, és olyan cipőt ne küldj vissza, amin jól látszik a használat. Mert 14 napig ugyan elállhatsz a vásárlástól, de az értékcsökkenésért felelned kell. Az új cipőket áruló webáruház esetében a használt cipő ugye egyértelmű, hogy eladhatatlan ? Ha csak a szobában próbáltátok fel a cipőt, az biztosan nem lesz koszos, nem horzsolódik meg, nem kopik el a sarka és az orra, valamint a bőr talpbetéten nem fog meglátszani mind az öt lábujj lenyomata. Ne tépd szét a dobozt, mert arra is szükség van a későbbiekben. A címkét is csak akkor szakítsd le, ha már biztos vagy benne, hogy a cipő megfelelő, és nem szeretnétek kicseréltetni, vagy visszaküldeni azt.

Jól látszik, hogy az online gyerekcipő vásárlás kevesebb rizikót rejt magában, mint azt gondoltátok volna. Hiszen többe kerül körbejárni a várost minden gyerekcipő boltot felkeresve akár autóval, akár tömegközlekedéssel teszitek azt, mint egy visszaszállítási költséget kifizetni, ha valamiért nem sikerült jól választani. Már ha van a közelben gyerekcipő bolt. A sok megtakarított időről már nem is beszélek.

 

Tartalomhoz tartozó címkék: gyerekcipő vásárlás